måndag 29 november 2010

Tratt på!



Idag åkte tratten på, efter inrådan från Helén. Foten får vara i fred och förhoppningsvis blir den bättre nu. Mackan känner sig ynklig, förhoppningsvis på grund av tratten och inte på grund av foten. Jag blev lite orolig för jag tyckte först att den onda tassen var varmare än den friska, så jag tog tempen på hunden, men den var normal. Och nu känns båda tassarna lika varma igen.

Jag ringde veterinärmottagningen också och bad om råd, men de tycker att foten skall få vila någon vecka innan jag behöver komma in och visa upp den, och förhoppningsvis har hon blivit bra innan dess. Men inget slicka på tassen, och bara koppelpromenader under tiden.

Vi tänker ändå åka på FART2-testen på onsdag. Det skall bli spännande att höra vad Håkan och Karina säger om Mackan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar