onsdag 26 maj 2010

Husse Benjamin är sjuk...

... så det är Mackan och matte Annika som har kvällen ihop. Vi tränar avlämningar för tillfället, och det går sådär måste jag säga. Vi tränar HÅLL och jag berömmer och om det går bra petar jag lite på dummyn och berömmer. Försöker inte alls ta den, utan låter henne tramsa omkring jättelänge med dummyn i munnen. Detta funkar jättebra i köket, både med den lilla orangea dummyn som oftast går bra, men även med den normalstora röda, som inte går lika bra. Sen har vi testat ute på baksidan i vår trädgård. Där gick det också ganska bra med den röda. Igår gick hon till och med och hämtade den igen när jag försökte lägga bort den.
Jag tog med den röda på kvällens promenad, men när vi kommer bort ifrån tomten så går det inte alls bra. Hon håller i ett tag och sen släpper hon den på marken och bryr sig inte alls om den. Undrar vad som har hänt? Nåja, vi fortsätter så här, och övar mer där det går bra, så får vi se om några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar